31. lokakuuta 2012

Lunta tulvillaan, on raikas talvisää...

Heipsan keikkaa taas kaikille! Mulla ei tälläkään kertaa ole mitään erikoista postausta kunhan täältä taas kirjoittelen, mitä tänne talvimaailmaan kuuluu.
Eli juu talvi yllätti tänäkin vuona liian aikaisin. Täällä päin alkoi sitä lunta sitten tulla viime viikon keskiviikkona ja voitte mielessänne piirtää ilmeeni, miltä näytin kun kömpisin ylös sängystä kello 5.30 ja vein koiran ulos. Mieleni teki huutaa kovaan ääneen "NO!!!!!", mutta säästin naapureiden korvat ja päätin vain katsoa murheen murtamana valkoista maata. Kuten varmaan jo moni veikkaa, en ole mikään talvi-ihminen. Tykkään enempi lämpimästä ja talvellahan sitä ei ole ja on vain liukasta, jolloin meikäläisen tapainen kömpelö ihminen on koko ajan vain nenällään. Ja sit pukeutumisen määrää, mitä joutuu päälle pukemaan. Tykkään todella paljon kaikista pipoista ja lapasista ja erilaisista huiveista. Kuitenkin en esimerkiksi omista minkään valtakunnan housuja, joita voisin siis ulkona käyttää kuin näitä iän ikuisiä legginsejä tai tregginsejä, mitä nämä nyt ikinä onkaan. Voitte uskoa kun nyt tuolla työharjoittelussakin, missä nyt siis olen, kuinka kiva on nököttää tunninkin putkeen paikoillaan seissen näissä "sukkahousuissa". Voin kertoa, että kuulen välillä, kun reiteni huutavat hiljaa, että "apuaaaa....". Juupa juu ja kun juuri sain pari kuukautta sitten hankittua uuden nahkatakin, joka on aivan täydellinen, niin eihän sitäkään voi enää päälle laittaa. Paitsi tietty, jos menee parin viime talven meiningillä ja pukee alle pitkähihaiset ja paksun hupparin niin kyllä nahkatakilla pärjää :D
Housut nyt tässä kylmyydessä ei ehkä ole kaikkein huonoin murhe, mutta minun rakkaat "feikki-uggini" ovat päättäneet päivänsä. Omistan siis kahdet mustat että ruskeat uggit ja surukseni huomasin, kun kaivoin ne kaapista ulos, että eihän näillä pitkälle pötkitä. Nuo ruskeet onkin ollu mulla jo monet talvet ja niitä on vähän väliä liimailtu, mutta nyt ne on tullu siihen pisteeseen, ettei sekään enää pelasta. Mustissa kävi niin, että sinne jalkaPOHJAAN on tullut halkeama, jota ei myöskään voi liimata ainakaan siististi.. Huoh ja mistähän mä nyt sitten talvikengätkin potkaisen.

Nyt otan siis vinkkejä vastaan, mistä tuollaisia feikki-uggeja voi ostaa mahdollisimman halvalla!

Mainitsin siis, että olen työharjoittelussa tällä hetkellä :) ja kyllä siellä on parasta! Oon siis semmosessa paikassa harjottelees ku varahoitoyksikössä. Kaikki on ollut tosi mukavia mua kohtaan ja työtkin alkaa menee jo kahden päivän jälkeen melko rutiinilla :) Onneks näin, sillä jännitin ihan simona, että millasta siellä tulee olemaan.

Ja niin melke unohdin, että mun kauniit hiustenpidennykset tuli! Aww! Tiedän, että hehkutan niitä aivan liikaa, mutta aivan sama mulle, sillä ne on vaan jotain yksinkertaisen ihanaa :3
Noi mun klipsit siis tilasin täältä ja toimitus oli supernopeaa ja hiukset on super pehmeet ja hiuslaatu on tosi hyvää :) Onhan mulla omatkin hiukset siis aika pitkät, mutta oon aina haaveillu tosi pitkistä hiuksista ja näitten kasvu on ylläri pylläri hidastunu. Jotkut on sitäki mieltä ollu et ei tos oo mitää järkee, kun muutenki on pitkä fleda, mutta se onki mulle aikas tärkee. Kaikki varmaan aattelee, että oon joku teini hirmu, mutta en nyt sitä oo ihan 100%. Onhan mulla tietty aika paljon teinimäisiä piirteitä, mutta ei mun kaverit ainakaa pidä mua teininä enkä pidä itekkää, joten enhän mä sitten mun mielestäni olekaan :::) Olipas taas turhaa selitystä, mutta tässä on nyt kuva niistä mun hiuksista :


On ehkä hieman huono kuva toi jälkeen muttah jatkuu tosta kuvasta pikkase alemmas :P Eli mun hiuksiin tuli joku reilut 10 cm lisää pituutta :) Aijaij nättiä!
Mut sitte kuvvii täältä talvimaailmasta :))





Eipä mulla muuta :) Ens kertaan!

♥: Taizu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti