12. lokakuuta 2012

50 things about me!


Tuli sitten tämmönen väsättyä ja kauan siinä menikin! Olen tehnyt vähän kerrallaan ja aina kun olen keksinyt jotain :S Oli muuten yllättävän vaikeaa keksiä itsestään yhtään mitään :P No toivottavasti ees jollekkin avautuu edes hieman, millainen kummallisuus täällä ruudun takana on.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Minulla on ollut värjätyt hiukset jo 10 vuotta

2. Minun ja huulilävistyksen yhteiselolle tulee pian 1 vuotta

3.  En voi katsoa kauhuelokuvia ilman tyynyä, jonka taakse voin aina piiloutua (pakko niitä on silti katsoa!)

4. Pelkään edelleen Pikku Kakkosen nallea, joka talvisin kertoi aina, että "varokaa heikkoa jäätä"

5. Itken herkästi (Kerran purskahdin itkuun kun Niko ajoi jäniksen päälle..)

6. Vihaan imuroimista, moppaamista, tiskaamista, pyykinpesusta.. Ihan kaikkea, joka liittyy siivoomiseen!

7. Minulla on vaatteita, jotka ovat ollee likaisena jo yli vuoden

8. Vaatekaappini on niin täynä, että kaikki vaatteeni eivät mahdu sinne ja silti minulla ei ole ikinä mitään päälle pantavaa

9. Minulla on hämähäkki fobia

10. Olen aina ollut ylipainoinen

11. Jos jaksaisin ja pystyisin kantaisin kameraani mukanani aina, olen himokuvaaja<3

12. Olen todella ujo, vaikka sitä ei heti uskoisikaan

13. En koskaan soita esim. lääkäriin, parturiin, jne. vaan käsken äitini aina soittamaan. Vihaan/jännitän tuntemattomille ihmisille soittamista.

14. Fanitan edelleen 12 vuoden jälkeen Salattuja Eläimiä <3

15. Rakastan leipää yli kaiken! Voisin syödä koko ikäni pelkkää leipää :)

16. Minulla ei ole autoa tällä hetkellä, koska katsastusmiehen mukaan Mazda on aivan paska-auto :)

17.  Olen kynsifriikki, omistan yli 80 kynsilakkaa :D

18. Vanhempani ovat minulle todella tärkeitä <3

19. Laukaisen välillä asioita, joita en tarkoita

20. Ostan hulluna kenkiä, koska mielestäni minulla ei vielä juuri ole sen näköisiä kenkiä. ( Kenkiä on jo 2 laatikollista ja yksi muovipussillinen)

21. Pystyn ostamaan kenkäni lasten puolelta

22. Olen hulluna BB:n. Jos en jaksa katsoa illan lähetystä, minun täytyy katsoa se seuraavana päivänä Katsomosta.

23. En pidä sinisestä-väristä, koska minulle tulee siitä mieleen aina vessa

24. Minulla on ollut melkein kaikkia värejä päässäni .. (paitsi pinkkiä)

25. Herään edelleen sunnuntaisin 10 katsomaan Muumeja :D (vielä kun niitä tuli)

26. Nukahdan kaikkein parhaiten, kun ulkona sataa vettä

27. Kun olen yksin kotona, pidän itselleni lauluesityksiä

28. Minulla on paha tapa katsoa Youtubesta Tutor-videoita (varsinkin hiuksista) ja kokeilla erilaisia tekniikkoja, jotka eivät yleensä toimi

29. Tässä vaiheessa tätä listaa minulla alkoi ideat loppua ja olin tehnyt tätä jo 2h..

30. Olen ollut semivegetaristi 6 vuotta ja ylpeä siitä!

31. En koskaan osaa kirjoittaa ensimmäisellä yrityksellä kirjain ja numero hässäkkää, joka pitää kirjoittaa todistaakseen, ettei ole robotti, jos kirjoittaa kommentin.. (vaikea selitys)

32. Olen katsonut Serranon perhe -sarjan tuotantokaudet jo neljä kertaa läpi

33. Olen hullu Johnny Depp fani. Omistan (melkein) kaikki elokuvat, joissa hän esiintyy ja olen opetellut Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl elokuvan Johnnyn vuorosanat ulkoa

34. En osaa vieläkään "hypätä" polkupyörän kyytiin, kun lähden liikkeelle vaan joudun ensin istumaan penkille ja sitten polkasta vauhtia :D

35. Minulla on ylipienet kädet ja - jalat, kengän kokoni on 35-36 :P

36. Jaloista puheen ollen, saan väännettyä jalkateräni osoittamaan taaksepäin tai jotenki hassusti ;D

37. Olen todella huono selittämään asioita!

38. Rakastan nukkumista <3 Voin nukkua vaikka 14 tuntia putkeen

39. Omistan yli 30 pehmolelua, jotka asustavat tällä hetkellä häkkivarastossani enkä aio luopua niistä millään hinnalla :)

40. Kirjoitan usein lauseen samalla ääntämällä sen. Muuten tulee kirjoitusvirheitä :P

41. Minulla on maailman ihanin Jumpsuit<3

42. Minulla ei koskaan ollut uhmaikää. Olin kiltti lapsi :]

43. Olen enemmän suolaisen - kuin makean ystävä.

44. Valitsen kaupassa aina light juomia ja rasvattomia ruokajutskuja. En siksi, että niissä olisi joku laihduttava vaikutus vaan koska ne maistuu paremmilta

45. Olen jo kolmas sukupolvi joka alkaa työskentelemään lasten parissa.

46. Jätän asiat aina viime tinkaan jonka takia tressaan asioita paljon.

47. Jos en syö tai nuku kunnolla alan kiukuttelemaan kuin pieni lapsi ;)

48. Suutun helposti itselleni kun kiukuttelen jostain turhanpäiväisestä asiasta

49. Äitini kutsuu edelleen minua Taikkuliksi ja nykyään alan jo tottua siihen vaikka  ennen oli todella noloa kun äitin huusi minua tällä lempinimellä kavereideni kuullen

50. Sukunimeni on Ryhtinen ja en tule koskaan muuttamaan sitä!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥: Taizu

2 kommenttia:

  1. Vähän kiva kun teit kans tän. :) Ja kuvaa jumpsuitista!! Että saan kadehtia. :D Ja toi robottitunnistus juttu on ihan tyhmä.. ;( :D

    VastaaPoista
  2. Juu nyt ku pääsin kotiin kameran luo ni voin ottaa :))) se on juu! Joskus mietin et oonko sokee vai syntyhumalassa ku en koskaa osaa niitä :p

    VastaaPoista