26. joulukuuta 2012

Merry Christmas to all of you!


Näin joulun jälkeen on hyvä aloittaa blogin hiljaiselon jälkeen uudella tekstillä :) Joulu aiheiselle tietenkin! Syytän tätä hiljaiseloa ihan vain koulun takia. Jokaisen koulupäivän jälkeen olen ollut niin väsynyt, että olen vain vetänyt päikkäreitä pari tuntia. Työssäoppimisessakin oli vähemmän rankkaa ja väsytti tuplasti vähemmän kuin normi koulupäivän jälkeen. Todella outoa..
Mutta nyt siihen Jouluun!
Lähdimme Nikon ja Ticon kanssa kohti Saloa sunnuntai illalla, koska minähän en halunnut ajaa jouluruuhkassa Jouluaattona. Poikkesimme samalla matkalla Turussa poraamassa hieman Nikon hammasta Tyksissä :)
Maanantai aamu oli yhtä sähläämistä. Meidän piti olla mammani ja pappani luona ennen kuin Joulurauhan julistus alkaisi telkkarista. Haasteena oli saada oma kuontalo valmiiksi ja samalla komentaa Nikoa ja pikkuveljeäni kiirehtimään valmiiksi. Onneksi olimme ajoissa ja pääsimme turvallisesti perille poliisi saattueen kanssa. TAAS. Tämä on jo siis toinen kerta kun poliisit seuraavat minua kotipihalle saakka. No poliisit epäilivät auton puhaltimien toimivuutta ja minun ajokuntoani. No molemmat olivat tietenkin kohdallaan ja poliisit toivottivat hyvää joulua.. No voihan se aatto näinkin alkaa :D
Joulurauhan jälkeen olikin ohjelmassa syömistä ja kyllä sitä syötiinkin. En pystynyt koko loppuiltana syömään yhtikäs mitään, kun olin sen verran lastannut sitä jouluruokaa lautaselleni.
Iltapäivä meni kahvien ja kaakkujen merkeissä ja loppujen lopuksi lahjojen availemisessa. Mummun luokse emme tänä vuona voineet mennä, sillä mummu on niin huonossa kunnossa, että hän joutuu lepäilemään sairaalassa :( Emme myöskään päässeet tapaamaan häntä sairaalaan, koska sairaalan osastoja vaivasi oksennysepidemia.. Namskis
Lahjojen availun jälkeen ja glögimme juotua suunnistimme kotiin saunaan ja lepäämään. On nämä joulut niin rankkoja :) Mutta nyt niihin lahjoihin ja minä lopetan lörpötyksen :P Kuvasin myös Ticon joululahjat, sillä niitäkin oli ihan riittävästi ;D

Tico sai aivan ylisöpöt jarrusukat 



Hän sai myös monta uutta pehmolelua :)
Joulupukki toi myös uuden namu-purkin,
joka oli täynnä NAMUSIA!
Minä ja Niko saimme tottakai suklaata ;)
Uudet ihanat muumimukit 
Shampoo värjätyille hiuksille & Hopea Hoitobalsami.
En ole ennen näitä testannu, joten odotan innolla :)
Ihana uusi villapaita 
Oma ompelukone!! Tätä oon oottanu :) Vaatteiden tuunaamisen ilo 

Ja paras joululahjani :)) Uusi objekti! Olen odottanut tätä
kuin kuuta nousevaa! Kaikille niille jotka eivät objekteista ymmärrä
kyseessä on siis objekti, jolla pääsee tavattoman lähelle ;)
I'm in love 

+ Nikon lahjoja en kuvannut, mutta sain häneltä Selättimen ja nimi-korun, joka on vielä matkalla luokseni ;) Aivan ihanat lahjat Jos joku ei tiedä, mikä Selätin on niin googlettakaa ;) Ehdottomasti suosittelen! Jos sitä kohta lähtisi vaikka kuvaamaan vaihteeksi :P

Kaikille lukijoilleni, Hyvää loppu Joulua ja Onnellista Uutta vuotta :)


♥: Taizu

1 kommentti: